petrawillemijn.reismee.nl

Sponsor Petra voor een DTS in Noorwegen

Hallo, ik ben Petra van der Poort en ik heb als doel om in September een zendingsreis te maken.

Dat is namelijk een DTS (Discipleship Training School) van YWAM (Youth With A Mission) volgen in Noorwegen. Dit is een internationale organisatie die jongeren oproept om wereldwijd het evangelie te verkondigen. God heeft het verlangen in mijn hart gelegd om mensen wereldwijd over Jezus te vertellen en vertelde mij om naar Noorwegen te gaan om een DTS te gaan volgen. Zo kan ik aan anderen mensen getuigen hoe God mijn leven heeft veranderd. Wat een sprong in het diepe!

Door de maanden heen is dit verlangen enorm gegroeid, en ik weet zeker dat God mij en mijn team gaat gebruiken voor grote wonderen. Mijn passie ligt bij het delen van het evangelie, wereldwijd.

Om deze zendingsreis te verwezenlijken mis ik nog een belangrijk onderdeel en dat is geld. Het geld van deze inzamelingsactie wordt gebruikt voor de kosten van deze bijbelschool en alles daar omheen. Het programma ziet er uit als volgt: 2 weken voor de dts kom ik aan, dan 3 maanden les, en daarna word ik 10 weken uitgezonden met mijn team in een ander land, daar gaan we zendingswerk verrichten, weeskinderen en mensen helpen, vrijwilligerswerk uitvoeren bij bijvoorbeeld ouderen, evangelisatie-acties opzetten op straat en nog veel meer. Daarna volgt er een diploma uitreiking. In totaal ben ik 7 maanden weg (begin sept t/m eind maart).

Maar dit kan ik niet alleen, hierbij heb ik je hulp ontzettend hard nodig! Naast het bedrag wat ik zelf heb gespaard, heb ik nog een deel nodig namelijk 7.000 van de 10.000. Als grote dank krijg je een mooi handgemaakt item van keramiek als je mij vanaf 10,- euro steunt!

Word je in je hart enthousiast van dit plan, en zou je mij wel graag willen steunen? Dan ben ik je ontzettend dankbaar! Het kan eenmalig zijn, of maandelijks. Ieder bedrag helpt mij al om mijn doel te behalen. Ik ben van plan om regelmatig een blog met updates te delen zodat je mij kunt volgen in Noorwegen!

Ik geloof echt dat dit Gods wil is, en dat Hij een weg vrij gaat banen. Het zou ontzettend veel voor mij betekenen als je mijn sponsor wil zijn.


Help mee te bouwen aan Gods koninkrijk, en steun mij om tot het doelbedrag te komen!

Liefs en bedankt,

Petra

Deze link kun je kopiëren & plakken:

https://gofund.me/72ed39c3

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!